• Buiten genieten, binnen budget

    Buiten genieten, binnen budget

  • Eigen design, betrouwbare kwaliteit

    Eigen design, betrouwbare kwaliteit

  • Gratis bij jou thuis geleverd

    Gratis bij jou thuis geleverd

  • Advies en inspiratie op maat

    Advies en inspiratie op maat

Deze webshop heeft het Ecommerce Europe Trustmark!Deze webshop heeft het CBW label

Ik heb een bestelling geplaatst en binnenkort krijg ik mijn tuinmeubelen thuis geleverd. Waar moet ik op letten?

We werken voor al onze leveringen samen met voorzichtig geselecteerde leveranciers, zij brengen jouw bestelling met de grootste zorg tot bij je thuis. Afhankelijk van de regio waar je woont, de grootte van je bestelling en het type product dat je bestelde, kan de leverancier veranderen.

DE LEVERDATUM EN HET LEVERADRES

De leverdatum kan je in overleg met onze verkoopsadviseur bepalen bij aankoop in de winkel, of beslis je zelf online via de kalender. We leveren de tuinmeubelen tot aan de eerste drempel op het gelijkvloers. Afwijkingen van de afgesproken leverdatum of het leveradres, dien je ten laatste 2 weken voor de geplande leverdatum aan de winkel door te geven, of online zelf aan te passen. Is dit niet gebeurd dan zal de levering doorgaan zoals eerder afgesproken. Als je de tuinmeubelen niet in ontvangst kan nemen, en deze dus een tweede keer moeten geleverd worden, wordt hiervoor een herleverkost aangerekend. Hiervoor dien je een nieuwe afspraak te maken in de winkel of contact op te nemen met de klantenservice. Controleer ook zeker dat je leveradres correct vermeld staat op de bestelbon.

 HET LEVERTIJDSTIP

Uiterlijk een dag vóór de levering neemt onze vervoerder via SMS contact met je op om u het tijdsblok door te geven waarbinnen je de levering van de tuinmeubelen kunt verwachten. Geef daarom bij je aankoop altijd een mobiel nummer aan ons door. Onze logistieke afdeling plant alle leveringen zo efficiënt mogelijk in. Wij kunnen daarom niet ingaan op eventuele vragen om het opgegeven tijdsblok te wijzigen. De levering aan huis van de tuinmeubelen kan pas plaatsvinden na volledige betaling. Om te voorkomen dat je tijdelijke reservering en voorschot vervallen, verzoeken wij je om het restbedrag van je aankoop in de winkel of via overschrijving te betalen, uiterlijk 2 weken voor de normaal verwachte leverdatum van de tuinmeubelen.

 Wordt je bestelling via een pakket geleverd, dan zorgen we ervoor dat je via e-mail aan track & trace-code ontvangt. Op deze manier kun je je pakket volgen, tot het bij je thuis is. We hebben jammer genoeg zelf geen invloed op het tijdstip van de dag waarop de pakketdienst je levering brengt. Ook eventuele vertragingen bij de pakketdienst liggen buiten onze verantwoordelijkheid en invloed. We doen er wel alles aan om jouw pakket op tijd bij de pakketdienst af te leveren, zodat zij dit op tijd tot bij jou kunnen leveren.

DE LEVERING

 Om de levering vlot te laten verlopen is het belangrijk dat je met volgende zaken rekening houdt:

  • Houd voldoende parkeerruimte voor jouw woning vrij. Sommige bestellingen worden met transport met grote oplegger geleverd.
  • Ga na of er op de dag van de levering in de straat geen evenementen of werken gepland zijn. 
  • De tuinmeubelen worden geleverd tot aan de eerste drempel op het gelijkvloers. Je staat zelf in voor het transport naar binnen en/of op een hogere verdieping. 
  • Zorg voor voldoende “mankracht” om de chauffeur bij de levering te helpen. Let op: sommige tuinmeubelen zijn erg zwaar en volumineus. Indien je tuinmeubelen gekocht hebt die groot en/of zwaar zijn, dan worden deze geleverd door een chauffeur met bijrijder. Onze chauffeur kan je niet helpen bij het naar binnen brengen en/of monteren van de tuinmeubelen, omdat hij zijn leverschema moet aanhouden (Tenzij je voor een VIP of VIP+ levering koos).
  • Het verpakkingsmateriaal van de tuinmeubelen kan niet terug meegegeven worden aan de chauffeur (Tenzij je voor een VIP+ levering koos).
  • Exterioo kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor gebeurlijke ongevallen en/of beschadiging aan eigendom van derden bij het lossen van de goederen.

DE CONTROLE

 Bij levering teken je af voor ontvangst van de tuinmeubelen, vrij van zichtbare schade. Eventuele zichtbare schade (aan de verpakking) dient te worden vermeld op de (elektronische) leverbon. Mocht je later bij het uitpakken van de tuinmeubelen toch beschadigingen vaststellen, dan dient u dit binnen de 72 uur na het levermoment schriftelijk te melden via het klantenformulier op onze website. Gelieve steeds een duidelijke gedetailleerde beschrijving van de vastgestelde schade te geven en indien mogelijk enkele foto’s bij te voegen. Wij zorgen dan voor een snelle afhandeling.

We hebben alle informatie omtrent het verloop van een aanhuislevering samengevat op deze pagina.

©2021 Exterioo Tuinmeubelen - OVS Garden BV - Kvk-nummer: 67020739 - BTW-nummer:NL8567.96.840.B01